-
30
clicks on this bitly link
-
64
total clicks on all 9 bitly links
-
47%
of clicks from this bitly link
Danish studies suggest low and moderate drinking in early pregnancy has no adverse effects on children aged five - News - BJOG: An International Journal of Obstetrics & Gynaecology
http://www.bjog.org/details/news/2085661/Danish_studies_suggest_low_and_moderate_drinking_in_early_pregnancy_has_no_adver.htmlSomeone
created this bitly link on Jun 20, 2012.
Most of the 64 clicks to this content have come from other users' bitly links. See stats for all 9 bitly links
Clicks
Where This bitly Link Was Shared
30 clicks
Geographic Distribution of Clicks
30 clicks